پنج ایده جذاب برای دکور خانه

تصویر مبلمان و گل و گیاه برای مطلب

معمولا بیشتر افراد پس از گذشت مدت زمان طولانی و به ویژه ایام نزدیک به سال نو دوست دارند که دکور خانه را تغییر دهند. اما ممکن است به دلیل بودجه محدود و زمان کم از این ایده منصرف شوند. قبل از آنکه تصمیم نهایی بگیرید و تغییر دکور خانه را به خاطر هزینه به تعویق بیندازید، ما ایده‌های جذابی را آماده کرده‌ایم که می‌توانید با صرف هزینه اندک و به صرفه دکور خانه را تغییر دهید.
قرار نیست دست به کارهای عجیب و غریب بزنید، کافی است کمی برای نور خانه هزینه کنید، لوازم خانه را به درستی بچینید و هر چیزی را در جای مناسبی قرار دهید، به همین آسانی می‌توانید یک نمای زیبا، دلپذیر و متفاوت در خانه ایجاد کنید. اگر هم به دنبال دکوراسیون مدرن هستید، باید بگوییم که همه چیز در سادگی و در عین حال جذابیت ختم می‌شود.


کمی فضای سبز به اتاق‌های خود اضافه کنید

یکی از ایده‌های به صرفه و قابل اجرا برای همه کسانی که مایلند با هزینه کم، دکور خانه را زیبا و متفاوت کنند، ایجاد فضای سبز در اتاق‌هاست. منظور ما از فضای سبز، گل‌های آپارتمانی است. شما می‌توانید گل‌های مورد علاقه‌تان را در گلدان‌های چوبی یا سفالی بکارید و از آن‌ها برای تغییر دکور اتاق‌ها استفاده کنید.
این ایده ساده و فوق‌العاده کاربردی است و هر شخصی با هر بودجه‌ای می‌تواند آن را اجرا کند. برای مثال انواع کاکتوس‌ها و حتی گیاهانی مانند آلوئه‌ورا چندان گران‌قیمت نیستند و در عین حال می‌توانند نمای اتاق‌های شما را تغییر دهند.
 در صورت تمایل هم می‌توانید گل‌های تزیینی را در تنگ‌های بلورین قرار دهید و با استفاده از یک پایه چوبی یک دکوراسیون جذاب را در کنج اتاق‌های خود ایجاد کنید.

فضای سبز در اتاق


به دیوارهای خانه کمی جلا ببخشید

در حالی که رنگ‌آمیزی مجدد کل خانه به ماه‌ها برنامه‌ریزی و هزینه نیاز دارد، راه‌های دیگری وجود دارد که به آسانی دیوارهای‌تان را متفاوت جلوه دهید. از طرفی هم به تغییر دکوراسیون خانه کمک کنید. می‌توانید از برچسب‌هایی که طرح‌های طبیعت یا دریا روی آن‌ها حک شده، استفاده کنید.
 اگر هم به تابلو علاقه‌مندید، تابلوهای مناسب را روی دیوار قرار دهید، البته حواستان باشد که طرح آن با فضای کلی پذیرایی یا اتاق‌ها هماهنگ باشد. 
علاوه بر این، بسته به ترجیح خود، می‌توانید یک دیوار خاص را در یک اتاق انتخاب کنید و به آن یک لایه رنگ روشن  و آرامش‌بخش بدهید. همچنین می‌توانید یک بخش از دیوار را با کاغذدیواری مورد علاقه خود بپوشانید و تفاوت را احساس کنید.

تصویری از برچسب‌های ریز بر روی دیوار که دیوار رو متحول کرده‌ست


از لایت باکس یا چراغ خواب سه بعدی استفاده کنید

یکی دیگر از ایده‌های پیشنهادی ما برای افرادی که دوست دارند با کمترین میزان هزینه یک تنوع واقعی در دکوراسیون خانه ایجاد کنند، لایت باکس است. استفاده از ایده‌های مرتبط با نور به راحتی یک تغییر اساسی در فضای خانه به وجود می‌آورد. 
این ایده در عین سادگی رنگ و فضای متفاوتی به اتاق‌ها می‌بخشد. علاوه بر آن وجود نور متفاوت در اتاق خواب می‌تواند به آرامش روح و روان شما نیز کمک کند. با توجه به اینکه لایت باکس‌ها در مدل‌ها و سبک‌های متفاوتی عرضه می‌شوند، متناسب با هر نوع سلیقه‌ای یک مدل از آن وجود دارد.
 .این جعبه‌های جادویی با چراغ‌های ال ای دی و کم مصرف در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون ساخته می‌شوند و جز ایده‌های جذاب برای دکور اتاق خواب و پذیرایی به شمار می‌روند. شما می‌توانید محصولات چراغ خواب‌های سه‌بعدی یا لایت باکس رو از ستادیزاین سفارش دهید.

تصویر یک لایت‌باکس خاموش روی میز


چیدمان مبلمان را تغییر دهید

قرار نیست که مبلمان را تعویض کنید، بنابراین ایده چهارم برای دکور خانه هیچ هزینه‌ای ندارد. کافی است که محل قرارگیری مبل‌ها را تغییر دهید و به سبک دیگری بچینید. برای مثال اگر مبلمان شما از نوع ال است، می‌توانید آن را در هر گوشه پذیرایی بچینید و در کنار آن یک گلدان گل ساده با توجه به ابعاد پذیرایی خود قرار دهید.

راحتی ساده در کنار یک گلدان

از دکوری‌های ساده و ظریف روی شلف استفاده کنید

آخرین ایده ما برای کسانی که از تنوع لذت می‌برند و دوست دارند دکور خانه را متفاوت کنند، استفاده از دکوری‌های ساده و ظریف در کنار تلویزیون، میز پذیرایی یا دیوارهای کنجی پذیرایی است. شلف‌های چوبی نیز معمولا ارزان قیمت هستند و می‌توانند به عنوان یک ایده جذاب برای دکور کردن خانه مورد استفاده قرار گیرند. 
افرادی که دوست دارند خانه‌ای با دکوراسیون ساده داشته باشند، استفاده از دکوری‌های ظریف روی شلف را به آن‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

دکوری‌های ساده

پایان

نوشتن دیدگاه

امتیاز شما:

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال
ستادیزاین یک تیم جمع وجور برای ساخت کارهای دکوری با قیمت مناسب هست. می‌تونید کارهای ما رو از طریق منوی محصولات مشاهده کنید.
SetaDesignLogo
SetaDesignLogo
ستادیزاین یک تیم جمع وجور برای ساخت کارهای دکوری با قیمت مناسب هست. می‌تونید کارهای ما رو از طریق منوی محصولات مشاهده کنید.