پنج کاربرد جذاب چراغ خواب سه ‌بعدی

تصویر لایت باکس سه بعدی ستادیزاین
تصویر لایت باکس سه بعدی ستادیزاین

لایت باکس یک ایده جذاب با کاربردهای متعدد است که می‌تواند به عنوان دکوری در خانه مورد استفاده قرار گیرد. معمولا کمتر کسی پیدا می‌شود که از تزیینات ساده منزل، محل کار، پذیرایی و اتاق خواب با محصولات ارزان قیمت اما زیبا و متفاوت استقبال نکند. 

 به عنوان یکی از عناصر تزیینی کاربرد زیادی دارد، زیرا می‌توان آن را با سایر وسایل‌های خانه و دفتر کار هماهنگ کرد. از آنجایی که تاثیر نور اتاق روی آرامش بدن و روح شما زیاد است، چراغ خواب می‌تواند جز ایده‌های کم‌هزینه برای رسیدن به حس و حال خوب در محیط خانه یا هر جای دیگری تلقی شود. حالا در ادامه بیشتر درباره کاربرد لایت باکس صحبت می‌کنیم.

مناسب برای اتاق خواب

یکی از کاربردهای منحصربه‌فرد چراغ خواب سه بعدی یا همان لایت باکس، استفاده از آن برای تنوع بخشیدن به اتاق خواب است. فراموش نکنید که نور محیطی همانند اتاق خواب اثر مستقیمی روی رفتار و عملکرد ما دارد. علاوه بر آنکه می‌تواند یک فضای متفاوت به سبک کلاسیک در اتاق خواب ایجاد کند، روی کیفیت خواب افراد نیز تاثیر می‌گذارد. با توجه به تجربه افراد متعدد که ترجیح می‌دهند محیط اتاق خواب در تاریکی مطلق قرار نگیرد، از طرفی هم روشن گذاشتن لامپ‌های هالوژن ممکن است منجربه مصرف مازاد برق شود و هزینه‌های جانبی را افزایش دهد. به همین خاطر استفاده این نوع محصول که هم فضای مینیمال به اتاق می‌بخشد و آرامش به ارمغان می‌آورد، ایده بهینه‌تری خواهد بود. 

مناسب برای روی میز پذیرایی

ممکن است کمی متعجب شوید و با خود بگویید که چگونه می‌توانیم از این محصول برای روی میز پذیرایی استفاده کنیم؟! نگران نشوید و ادامه توضیحات را بخوانید. چراغ سه بعدی به گونه‌ای طراحی شده که افراد برای استفاده از آن محدود نیستند. با توجه به اینکه در ابعاد مناسبی طراحی شده می‌تواند یک ایده مناسب برای تفاوت بخشیدن به میز پذیرایی باشد. برای مثال اگر جزء آدم‌های رمانتیک محسوب می‌شوید و دوست دارید یک شام عاشقانه و متفاوت را تجربه کنید، می‌توانید با قرار دادن چراغ خواب سه بعدی که در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف ساخته و عرضه می‌شود را روی میز پذیرایی قرار دهید. البته فراموش نکنید که قرار دادن آن در کنار گل نیز به رمانتیک شدن فضا با برخورداری از یک نور استاندارد رنگی، کمک بزرگی خواهد کرد.

ایده‌آل برای ورودی سالن آرایشگاه، پذیرایی و محل کار

اگر یک سالن آرایشگاه دارید که همه روزه با مشتریان متعددی روبه‌رو می‌شوید، می‌توانید از ایده لایت باکس برای جذاب شدن ورودی آن استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که امروزه سلیقه افراد تغییر یافته و از اینکه محیط آرایشگاه با تزیینات ساده اما متفاوت طراحی شود، استقبال می‌کنند. همچنین می‌تواند برای ورودی پذیرایی و محل کار نیز مورد استفاده قرار گیرد. تصور کنید که همه روزه کارمندان شرکت برای ورود به محل کار به محض ورود با یک چراغ سه بعدی که باعث تغییر دکور ورودی می‌شود، مواجه شوند. 

مسلما روی کارکرد و عملکرد آن‌ها اثرگذار خواهد بود، جای آنکه هر روز ورودی ساده و معمولی که هیچ دیزاین خاصی ندارد را ببینند. دکوری که با نورهای رنگارنگ تزیین شود و در مسیر ورودی قرار گیرد، می‌تواند کارمندان را برای بودن در آن محیط ترغیب کند. ورودی پذیرایی هم جای خود دارد، زیرا جزء مکان‌هایی است که شاید سالیان طولانی از آنجا عبور کنید، قرار دادن یک دکوری می‌تواند به جذاب شدن آن بخش از خانه کمک کند. جالب است بدانید که از چراغ خواب برای تزیین نمای ورودی در حالت خاموش نیز می‌توان استفاده کرد.

مناسب برای هدیه 

هدیه دادن در هر فرهنگ و قومیتی پسندیده است. اگر یک مناسبتی در پیش دارید و به دنبال یک هدیه ایده‌آل با چندین کاربری می‌گردید، چراغ خواب سه بعدی را می‌توانید انتخاب کنید. با توجه به اینکه از فریم چوبی با لایه‌های سفید و رنگی ساخته می‌شود، می‌تواند به عنوان دکوری مورد استفاده قرار گیرد و یک کادویی مناسب باشد.  از آنجایی که محصولات چوبی طرفداران زیادی دارند و تلفیق آن با نورهای رنگی به جذاب‌تر شدن آن کمک کرده، در گروه هدایای لوکس و منحصربه‌فرد نیز گنجانده می‌شود.

یک کادویی خاص برای همه بدون محدودیت سنی

آخرین کاربرد لایت باکس که باید به آن اشاره کنیم، یک هدیه خاص برای همه به شمار می‌رود و محدودیت سنی ندارد. اگر طرف مقابل شما یک کودک یا میانسال یا جوان باشد، می‌توانید این چراغ سه بعدی چند کاره را به او تقدیم کنید. در همه گروه‌های سنی می‌توانند در هر فضایی که می‌پسندند آن را قرار دهند و با هر بار نگاه کردن، شما را یادآوری کنند و لذت ببرند.

شما می‌توانید نگاهی به گالری ستادیزاین بیندازید و از بین طرح‌های موجود به صورت آنلاین سفارش بدید.

پایان

نوشتن دیدگاه

امتیاز شما:

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال
ستادیزاین یک تیم جمع وجور برای ساخت کارهای دکوری با قیمت مناسب هست. می‌تونید کارهای ما رو از طریق منوی محصولات مشاهده کنید.
SetaDesignLogo
SetaDesignLogo
ستادیزاین یک تیم جمع وجور برای ساخت کارهای دکوری با قیمت مناسب هست. می‌تونید کارهای ما رو از طریق منوی محصولات مشاهده کنید.