بهترین ایده های کادو عید برای عروس 1403

ایام عید زمان بسیار مناسبی است برای دیداری تازه کردن و البته دادن هدیه و عیدی. در این ایام از کسانی که حسابی خوش به حالشان می‌شود، تازه عروس و دامادهایی هستند که منتظر عیدی گرفتن از سمت خانواده‌های هر دو طرف هستند. کادو عید برای عروس یکی از مهم‌ترین عیدی‌هایی است که در ایام عید میان خانواده‌های ایرانی ردوبدل می‌شود.

اما بهترین کادو عید برای عروس چه چیزهایی می‌تواند باشد؟ شاید شما هم جزو کسانی هستید که دنبال ایده مناسب برای عیدی عروس هستید ولی نمی‌دانید چه ایده‌ای مناسب است. اگر این مشکل را دارید جای نگرانی نیست. در ستا دیزاین قصد داریم بهترین ایده‌ها برای کادو عید عروس را بررسی کنیم و پیشنهاداتی مناسب به شما دهیم تا با خیالی راحت بتوانید کادویی مناسبی برای تازه عروس خانواده خود پیدا کنید و در ایام عید به او هدیه دهید. تا پایان مقاله با ما همراه شوید؛ زیرا کلی نکته جالب برای شما آماده کرده‌ایم.

چرا در ایام عید به عروس کادو دهیم؟

شاید این سوال ذهن شما را مشغول کرده باشد که اصلا کادو عید برای عروس چه لزومی دارد و چرا هدیه‌ای که قرار است به عروس داده شود را به ایام عید موکول کنیم؟ راستش ایام عید بهترین زمان برای کادو دادن است. اولا جدای از اینکه طرف شما عروس باشد یا نباشد، در ایام عید رسم است که به عزیزان خود عیدی بدهیم و سال نو را در کنار هم جشن بگیریم. حال اگر این عزیزان ما تازه عروس و دامادی باشند که فرصت دیدار آن‌ها تا قبل از ایام عید فراهم نبوده چه؟

بنابراین، بهترین فرصت است که عیدی عروس و کادویی که باید به مناسبت نوعروس شدن به او هدیه دهیم را یکی کرده و یک کادوی مناسب و درخور به عروس و داماد تقدیم کنیم. اینطور هم به زندگی تازه شروع شده آن‌ها کمک کرده‌ایم هم یک عیدی مناسب به آنها داده‌ایم تا بدانند به یادشان بوده‌ایم و برای ما عزیز هستند. با این حال یافتن بهترین کادو عید برای عروس نیازمند اطلاع از یک سری نکات است که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

چرا در ایام عید به عروس کادو دهیم؟

نکات مهم برای انتخاب کادو عید عروس

برای اینکه بهترین کادو عید برای عروس را مشخص کنیم و یک یادگاری مناسب به تازه عروس و داماد خانواده خود هدیه دهیم، لازم است به چند نکته توجه کنیم. همه ما می‌دانیم که گزینه‌های زیادی در بازار وجود دارد که می‌توان به عنوان کادو عروس و داماد انتخاب کرد، اما زمانی که قصد داشته باشیم این کادو را با عیدی برای عروس یکی کنیم، دیگر نمی‌توان هر کادوی رندومی را انتخاب کرد؛ زیرا باید هم کادوی مناسبی برای تازه عروس و داماد باشد و هم نشانی از عیدی برای عروس در آن باشد. پس به نکات زیر توجه کنید:

  • اگر به صورت نسبی یادتان هست که در روز عروسی، عروس و داماد چه کادوهایی گرفتند بسیار عالی است؛ زیرا می‌توانید کادویی انتخاب کنید که در روز عروسی به عروس و داماد داده نشده است.
  • از سویی اگر هنوز عروس و داماد کادویی از سمت فامیل نگرفته‌اند حال به هر دلیلی، دست شما باز است که یک کادوی مناسب تهیه کنید.
  • حتما سعی کنید کادویی تهیه کنید که برای تازه عروس و دامادها مناسب باشد و در ابتدای زندگی به درد آنها بخورد.
  • از آنجا که قرار است هدیه شما کادو عید برای عروس هم باشد، حتما در آن از المان‌های عید نوروز هم استفاده کنید. این المان‌ها همان هفت سینی است که سر سفره عید گذاشته می‌شود.
  • سعی کنید در کنار کادوی اصلی، یکسری وسیله تزئینی ریز و درشت قرار دهید که هدیه شما حالت پک عید به خود بگیرد. اینطور بیشتر به چشم خواهد آمد.
  • اصلا لازم نیست که کادو شما خیلی گران باشد. همینکه یک هدیه به درد بخور، ولی شیک باشد کافی است.

نکات مهم برای انتخاب کادو عید عروس

چطوری یک کادو خاص عید برای عروس انتخاب کنیم؟

با توجه به نکاتی که گفته شد، گزینه‌هایی که برای کادو عید برای عروس پیشروی شما قرار می‌گیرد هر چند کمی محدود می‌شود، اما همچنان شامل طیف وسیعی از وسایل است که می‌توانید به عنوان کادو عید نوروز برای عروس انتخاب کنید و به عروس و داماد فامیل خود هدیه دهید. پس اگر قصد دارید یک کادوی مناسب تهیه کنید که به عنوان کادو عید نوروز برای عروس به تازه داماد و عروس هدیه دهید، می‌توانید سراغ دسته‌های زیر بروید که عیدی بردن برای عروس را برای شما ساده می‌کنند.

  • لوازم خانه: هنوز هم خرید لوازم خانه یکی از بهترین هدایایی است که می‌توانید به تازه عروس و داماد هدیه دهید، طوری که کادو عید برای عروس هم محسوب شود.
  • ظروف و عتیقه‌جات: دسته دیگری که می‌توانید به عنوان عیدی برای عروس انتخاب کنید، ظروف و عتیقه‌جات است.
  • وسایل خواب: وسایل خواب نیز یکی دیگر از دسته‌های بسیار مناسب به عنوان کادو عید عروس هستند. این وسایل شامل محصولات زیادی هستند که هم جذاب هستند هم کاربردی.
  • صنایع دستی: امروزه صنایع دستی ما چنان پیشرفت کرده‌اند که تنها جنبه تزئینی ندارند و می‌توانند جزو وسایل پرکاربرد خانه نیز به حساب آیند. برای همین این محصولات نیز می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای کادو عید نوروز عروس به حساب آیند.
  • وسایل هنری: یک تابلو هنری یا تابلوفرش نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای هدیه عید عروس به حساب آید؛ زیرا هم با ارزش هستند هم به زیبایی خانه کمک می‌کنند.
  • لوستر و محصولات دکوری: اگر قصد دارید یک کادو برای عیدی عروس متفاوت به زوج جدید خانواده هدیه دهید، لوستر یا محصولات دیواری گزینه بسیار جذابی است.

بعد از انتخاب یکی از این دسته‌ها، می‌توانید یک پک کادو عید نوروز ترتیب داده و به تازه عروس و داماد خانواده هدیه دهید. منظور ما از پک نوروز این است که کادوی اصلی را در کنار یکسری وسایل تزئینی ریز که همان المان‌های سفره هفت سین هستند قرار دهید و اینگونه کادو را هم به عیدی تبدیل کنید و هم کادوی تازه عروس و دامادها. اینکه پک چطور چیده شود هم روی جذابیت کادویی عیدی عروس تاثیر دارد و بهتر است که برای تزئین و چیدن هدیه خود سلیقه به خرج دهید.

چطوری یک کادو خاص عید برای عروس انتخاب کنیم؟

8 ایده جذاب کادو عید عروس 1403

حال که همه نکات لازم برای انتخاب بهترین کادو عید برای عروس را توضیح دادیم، وقت آن است که 8 پیشنهاد عالی به شما معرفی کنیم تا این سوال که عید برای عروس چی میبرن به خوبی پاسخ داده شود. البته انتخاب هدیه عید نوروز برای عروس می‌تواند شامل هدایای بسیار گسترده‌تری باشد، اما اینجا ما 8 تا از بهترین ایده‌های کادو شب عید برای عروس را گلچین کرده‌ایم تا در وقت و انرژِی شما صرفه‌جویی شود. این پیشنهادات شامل:

8 ایده جذاب کادو عید عروس 1403

  • تلفن رومیزی نوستالژی: یکی از پیشنهادات جذاب به عنوان کادو عید برای عروس می‌تواند یک تلفن رومیزی نوستالژی در کنار یکی از المان‌های هفت‌سین مثل پک آجیل باشد.

تلفن رومیزی، ایده هدیه عید عروس

  • سرخ‌کن: دستگاه‌های سرخ‌کن بدون روغن امروزی جزو کادوهای شیک و جذابی هستند که اگر در کنار پک آجیل یا یک سفره هفت‌سین مینیمال قرار گیرند، می‌توانند بهترین کادو برای عید عروس باشند.
  • ست رختخواب: یک ست رختخواب مدرن که اتفاقا مدل‌های جدید آن‌ها بسیار جذاب است، گزینه مناسب دیگری به عنوان هدیه عید برای عروس محسوب می‌شود.
  • سری استکان و پیاله: یک سری استکان و پیاله که در کنار هر کدام یکی از سین‌های هفت سین قرار گرفته باشد، از دیگر گزینه‌های جذاب کادو عید برای عروس است.

سری استکان و پیاله؛ ایده هدیه عید عروس

  • ست شیرینی‌خوری میناکاری‌شده: محصولات میناکاری شده یکی از جذاب‌ترین کادوها هستند که می‌توانند زینت‌بخش سفره تازه عروس و دامادها باشند.

ست شیرینی خوری میناکاری؛ ایده هدیه عید نوروز عروس

  • آبمیوه‌گیری: دستگاه آبمیوه‌گیری جزو بهترین کادوهایی است که می‌توانید به تازه عروس و داماد به عنوان کادو عید هدیه دهید.
  • ست شال و لوازم آرایش: یکی دیگر از ایده‌های کادو عید برای عروس می‌تواند ست شال و لوازم آرایشی باشد؛ مطمئن باشید که نوعروس خانواده شما به این وسایل نیاز دارد و از آن‌ها استفاده می‌کند.

ست شال و لوازم آرایش؛ کادو عید نوروز عروس

  • کارت هدیه و پک عید: اگر دوست دارید که خرید کادو ضروری برای خانه را به خود عروس و داماد موکول کنید، می‌توانید یک کارت هدیه به همراه پک عید مثل آجیل یا سفره هفت سین به آن‌ها هدیه دهید.

جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم ایده‌های مناسبی برای کادو عید برای عروس را بیابیم و به شما پیشنهاد دهیم. البته این ایده‌ها با توجه به نکاتی مثل کاربردی بودن کادو برای تازه عروس و داماد، متناسب بودن آن با حال و هوای عید و البته جذاب بودن پیشنهاد شدند. برای همین وسایل خانه، وسایل تزئینی، محصولات خواب، صنایع‌دستی، عتیقه‌جات و لوازم دکوری مثل رومیزی یا چراغ خواب می‌تواند به عنوان دسته‌های مناسب برای کادو عید برای عروس باشد.

سوالات متداول

آیا می‌توان کادو عید و هدیه عروس و داماد را یکی کرد؟

بله. ایام عید بهترین فرصت است برای اینکه هم یک عیدی مناسب به تازه عروس و داماد هدیه دهید و هم کادو عروسی آن‌ها را تدارک دیده و با این عیدی یکی کنید.

آیا می‌توان از صنایع دستی به عنوان کادو عید عروس استفاده کرد؟

بله. صنایع دستی امروزی تنها جنیه تزئیناتی ندارند، بلکه بسیار کاربردی بوده و حتی می‌توانند در بعضی موارد جای وسایل مدرن را هم بگیرند. برای همین صنایع دستی کادو مناسبی برای عیدی عروس محسوب می‌شوند.

چطور یک کادو عید مناسب برای عروس پیدا کنیم؟

با توجه به نکاتی که گفته شد، از دسته‌های معرفی شده یک وسیله را انتخاب کنید و سپس با سلیقه خود یک پک عیدی که می‌تواند شامل هفت‌سین یا آجیل باشد تهیه کنید و به عنوان کادو عید به عروس هدیه دهید.

 

 

نوشتن دیدگاه

امتیاز شما:

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال
ستادیزاین یک تیم جمع وجور برای ساخت کارهای دکوری با قیمت مناسب هست. می‌تونید کارهای ما رو از طریق منوی محصولات مشاهده کنید.
SetaDesignLogo
SetaDesignLogo
ستادیزاین یک تیم جمع وجور برای ساخت کارهای دکوری با قیمت مناسب هست. می‌تونید کارهای ما رو از طریق منوی محصولات مشاهده کنید.