بهترین هدیه برای روز تولد

 

بهترین هدیه برای تولد افرادی که دوست‌شان داریم چه چیزی می‌تواند باشد؟! تاریخ تولد یکی از آن روزهای مهم هر سال برای افراد است. فرقی نمی‌کند که فردی پیر، میانسال یا کودکی 3 ساله باشیم، روز تولد و کادویی که قرار است از عزیزان و اطرافیان خود دریافت کنیم، معمولا برای همه ما جذابیت ویژه‌ای دارد.

حالا این فردی که می‌خواهیم برای او کادویی تولد بخریم، همسر، دوست صمیمی یا یکی از عزیزان ما باشد، شرایط برای انتخاب ایده کادو تولد به مراتب دشوارتر می‌شود؛ زیرا قرار است با دادن هدیه تولد حسابی کسی را که دوست داریم و برایمان عزیز است را خوشحال کنیم. هدیه‌ای که علاوه بر یادآوری سالروز تولد او، عشق و علاقه ما را نیز به او نشان دهد. در ادامه این مطلب از ستادیزاین قصد داریم علاوه بر بیان ایده‌های کادوی تولد، نکات مهمی را که پیش از خرید بهترین هدیه برای تولد باید در نظر بگیریم را نیز مطرح کنیم.

نکات مهم برای انتخاب کادو روز تولد

احتمالا شما هم پیش از خرید بهترین هدیه تولد از خود می‌پرسید که چه نکاتی را باید در نظر بگیرم تا کادویی را برای فرد که دوستش دارم، بخرم؟! نکاتی ساده و بسیار مهم که کمک می‌کند تا کادوی شما علاوه بر جنبه مادی، از نظر معنوی نیز ماندگار و خاطره‌انگیز باشد. نکاتی مثل:

نکات مهم برای انتخاب کادو روز تولد

  • از علایق او بپرسید و با چند سوال ساده از چیزهایی که هم اکنون نیاز دارد، باخبر شوید.
  • به نشانه‌هایی که در خلال صحبت با طرف مقابل خود به دست می‌آورید، دقت کنید. مثلا اینکه لز داشتن چه چیزهایی لذت می‌برد، چه وسیله‌ای را دوست دارد بخرد، اما به هر دلیلی تاکنون موفق به خرید آن نشده است.
  • هزینه و بودجه‌ای که قرار است با آن هدیه بخرید را مشخص کنید. شاید این موضوع ساده به نظر رسد، اما روی تصمیم شما تاثیر می‌گذارد.
  • به چیزهایی که تا به حال نشده برای خود بخرید نیز توجه داشته باشید. گاهی پیش آمده که کالایی را دوست داشتید بخرید، اما به خاطر گران‌قیمت بودن یا هر دلیلی برای خود آن را نخریده‌اید.
  • همیشه گران بودن هدیه، دلیل بر ارزشمند بودن آن نیست. خرید کادوی ارزان، اما کاربردی بهتر از هدیه گران اما بدون کاربرد است.
  • به سن فردی که قرار است برای او هدیه تولد بخرید، توجه کنید‌. مثلا اگر قرار است برای خواهر کوچکتر خود که نوجوان است کادویی بخرید، مسلما با کادویی که برای پدربزرگ خود می‌خرید، تفاوت داشته باشد.
  • به فصل توجه کنید. حواستان باشد کادویی که مثلا قرار است در فصل زمستان بخرید، باید مناسب همان فصل باشد.
  • خرید کادویی‌های خوراکی و البته خوشمزه نیز می‌تواند جذابیت داشته باشد‌. گاهی هم می‌توانید خودتان خوراکی مورد علاقه طرف مقابل را برای او بپزید و به او هدیه دهید.
  • برای خرید بهترین هدیه تولد از دیگران و اطرافیان خود کمک بگیرید. گاهی ایده جمعی بهتر از ایده فردی است. همچنین می‌توانید با بودجه دسته جمعی کادویی مناسبی بخرید.
  • خود را جای کسی که قرار است برای او بهترین هدیه برای تولد را بخرید، قرار دهید. تصور کنید چه چیزی شما را خوشحال می‌کند، هدیه‌ای که ایده متفاوتی است و باعث می‌شود لبخند به لبانتان آورد، آن را روی کاغذ بنویسید و در نظر داشته باشید.
  • اگر هیچ ایده‌ای در ذهن ندارید، می‌توانید صادقانه از فرد مورد نظر بپرسید که چه چیزی را دوست دارد داشته باشد یا به چه چیزی هم اکنون از همه بیشتر نیاز دارد. هیچ اشکالی ندارد، گاهی برای کادو دادن باید مستقیما با فرد صحبت کنید تا کادویی بخرید که بدون استفاده باقی نماند.

چطور یک هدیه خاص برای روز تولد بخریم؟ 

مسلما زمانی که با خود زمزمه می‌کنید کادو تولد چی بخرم؟ در همین حین ایده خرید یک هدیه خاص به ذهنتان خطور می‌کند، اما کادویی خاص چه چیزی می‌تواند باشد؟! هدیه دادن روشی است تا به اطرافیان خود نشان دهیم که برای ما اهمیت دارند، اما وقتی زمان می‌گذارید و این هدیه را خاص می‌کنید، ارزش آن هدیه حتی اگر ارزان‌قیمت هم باشد، چندین برابر می‌شود.

از نظر هر فردی خاص بودن معنای متفاوتی دارد، اما به طور کلی پیشنهاد می‌کنیم برای خرید یک کادویی متفاوت نکات زیر را در نظر بگیرید:

چطور یک هدیه خاص برای روز تولد بخریم؟

  • برای خرید بهترین کادو برای تولد و البته خاص، پیش از اینکه ذهن خود را معطوف به شی مادی که قرار است به او بدهید کنید، به رابطه خود با آن شخص، به احساس خود نسبت به او و اینکه دوست دارید به او چه پیامی را برسانید، فکر کنید.

برای مثال اگر قصد دارید به بهترین دوست خود یک هدیه تولد خاص تقدیم کنید، می‌توانید چیزی برای او بخرید که نشان دهد او باهوش و بامزه است.

  • فهرستی از مواردی که ممکن است در انتقال پیام درباره آن فردی که می‌خواهید به او کادویی خاص بدهید، تهیه کنید. وقتی به ایده مورد نظر خود رسیدید، لیستی از هدایایی که پیام شما را منتقل می‌کند، تهیه کنید. البته در انتخاب بهترین هدیه برای تولد، حتی زمانی که قرار است خاص باشد، به سلیقه و علاقه فرد مقابل نیز توجه کنید.

برای مثال خرید یک ماگ برای کسی که عاشق قهوه است، می‌تواند یک انتخاب خاص و البته هوشمندانه باشد. یا دوستی که عاشق گل و گیاه است، مسلما خرید یک گلدان گل برای او یک هدیه تولد خاص به شمار می‌رود.

  • برای اینکه خاص‌ترین و بهترین کادو تولد را انتخاب کنید، می‌توانید از کسی که بهتر از شما فرد مورد نظر را می‌شناسد، سوال کنید‌. از علایق او جویا شوید و سپس سراغ خرید بهترین هدیه برای تولد او بروید.

مثلا از مادر بهترین دوستتان بپرسید که چه پیشنهادی دارد؟! یا اینکه از سایر همکاران بپرسید که آیا متوجه شده‌اند این دوست یا همکاری که می‌خواهید به او یک چیز خاص هدیه تولد بدهید، چه چیزی را دوست دارد و در حال حاضر به چه چیزی احتیاج دارد.

  • به دنبال خرید خاص‌ترین و بهترین هدیه برای روز تولد هستید و هنوز تا اینجای مطلب موفق نشده‌اید ایده مورد نظر را بیابید؟! پیشنهاد بعدی ما این است که سری به حساب فرد مورد نظر در شبکه‌های اجتماعی بزنید. با کمی کنجکاوی و کاراگاهی می‌توانید آن چیزی را که دوست دارد و در نظر او خاص است را بیابید و برای روز تولد او بخرید.

مثلا فردی در اینستاگرام خود عکس کافی‌شاپ مورد علاقه‌اش را گذاشته، می‌توانید او را به نوشیدن یک قهوه دعوت کنید و به او کارت هدیه، کادو بدهید.

10 ایده برای هدیه تولد

هدیه دادن و هدیه گرفتن یک رسم زیبا برای نشان دادن علاقه به اطرافیان، دوستان و افراد مهم زندگی ماست. این 10 ایده برای کادو تولد را می‌توانید در لیست خود قرار دهید و سپس تصمیم نهایی را بگیرید.

10 ایده برای هدیه تولد

  1. کتاب

کتاب می‌تواند بهترین کادو برای تولد باشد، البته در صورتی که طرف مقابل کتاب‌خوان باشد. پیشنهاد ما این است که حتی اگر کتاب نخواند، اما باز هم می‌تواند تلنگری برای دعوت او به مطالعه باشد.

کتاب، کادو برای تولد

  1. لوازم ورزشی

اگر به خوبی فردی که می‌خواهید برای بهترین هدیه تولد بخرید را می‌شناسید و می‌دانید که اهل ورزش است، بدون تردید خرید وسیله ورزشی می‌تواند او را خوشحال کند. مثلا خرید یک ابزار ورزشی مثل کش، وزنه یا تاپ ورزشی حسابی او خرسند خواهد کرد.

  1. شمع‌های تزئینی

یکی از ایده‌های پیشنهادی ما برای خرید بهترین هدیه برای تولد، شمع‌های تزئینی است. این شمع‌ها هم خاصیت دکور کردن دارد و هم زمانی که برق قطع شود، می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. اگر هم طرف مقابل شما فردی رمانتیک باشد، از دیدن یک شمع زیبا خوشحال می‌شود.

شمع های تزئینی بهترین هدیه تولد

  1. کارت پستال

کارت پستال، می‌تواند بهترین هدیه برای تولد باشد. یک کادویی خاص که می‌توانید با نگارش جملاتی که نشان از علاقه و احترام به طرفتان دارد، ارزش آن را چندین برابر کند. این هدیه گران‌قیمت نیست، اما ارزش معنوی زیادی برای فرد مقابل خواهد داشت. البته پیش از اینکه کارت پستال را بخرید، حتما از سلیقه، علاقه و جنس احساسات فرد باخبر شوید.

کارت پستال، هدیه تولد

  1. پک هدیه

اگر به دنبال کامل‌ترین و بهترین هدیه برای تولد می‌گردید، می‌توانید پک هدیه را به لیست کادویی‌های پیشنهادی خود اضافه کنید. معمولا در پک هدیه چندین اقلام در کنار هم در یک جعبه زیبا چیده می‌شوند. این انتخاب شماست که پک حاوی لوازم آرایش، لوازم بهداشتی یا ست‌های مردانه و زنانه را انتخاب کنید.

پک هدیه، کادویی برای تولد

  1. خوراکی، لواشک و شکلات

گاهی برای خوشحال کردن فرد مقابل نیازی نیست که روز تولد او را با خریدن کادویی‌های آنچنانی جشن بگیرید. شما می‌توانید با یک جعبه پر از شکلات و خوراکی او را شگفت‌زده کنید. اگر هم او را به خوبی می‌شناسید و می‌دانید عاشق خوراکی‌های ترش است، می‌توانید به او لواشک هدیه دهید.

خوراکی و شکلات، بهترین هدیه روز تولد

  1. چراغ خواب

هفتمین پیشنهاد ما که در گروه بهترین هدیه برای تولد قرار می‌گیرد، چراغ خواب است. معمولا همه به این وسیله نیاز دارند و مایلند که در اتاق خواب خود به چنین وسیله‌ای دسترسی داشته باشند. بنابراین خرید یک چراغ خواب که در عین حال زیباست، می‌تواند ایده مناسبی باشد.

چراغ خواب، هدیه تولد

  1. ابزارهای پیرایش

فرد مقابل شما چه خانم باشد چه آقا، به ابزارهای پیرایش مثل سشوار یا برس حرارتی نیاز دارد. یک ایده برای کادو تولد که فوق‌العاده کاربردی است و هر کسی باید یکی از آن‌ها را در خانه داشته باشد.

  1. ساعت دیجیتال

اگر به دنبال خرید بهترین کادو تولد برای همکار خود هستید، احتمالا ساعت دیجیتال ایده مناسب و درستی است؛ زیرا یک ساعت رومیزی دیجیتال که مجهز به آلارم و زنگ باشد، بیشتر از هر چیزی نیاز اوست. به هر حال او همانند شما نیاز دارد که همه روزه در ساعت خاصی از خواب بیدار شود.

  1. مینی دستگاه بخور

شاید این ایده کمی خنده‌دار به نظر برسد، اما واقعا برای افرادی که در شهرهای خشک زندگی می‌کنند، داشتن یک دستگاه بخور بهترین هدیه برای تولد است. مینی دستگاه بخور با توجه به اینکه ظاهر متفاوت و قشنگی هم دارد، جزو هدایای فانتزی و کاربردی است.

مینی دستگاه بخور، کادویی تولد

سخن پایانی

در این مطلب از مجموعه ستادیزاین، عرضه‌کننده انواع چراغ خواب و وسایل دکوری سعی کردیم تا شما را با نکات مهم قبل از خرید کادو تولد آشنا کنیم. پس از آن هم 10 ایده کاربردی که می‌توانید به عنوان کادویی تولد برای عزیزان خود بخرید و تقدیم‌شان کنید، مطرح کردیم. هدیه دادن یک عمل پسندیده است که می‌تواند بار معنوی و روحی بسیاری برای افراد به همراه داشته باشد. برای اینکه بهترین روز زندگی یک فرد یعنی تولد را به خوبی جشن بگیرید، باید زمان بیشتری بگذارید و به علایق و سلیقه او توجه کنید.

نوشتن دیدگاه

امتیاز شما:

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال
ستادیزاین یک تیم جمع وجور برای ساخت کارهای دکوری با قیمت مناسب هست. می‌تونید کارهای ما رو از طریق منوی محصولات مشاهده کنید.
SetaDesignLogo
SetaDesignLogo
ستادیزاین یک تیم جمع وجور برای ساخت کارهای دکوری با قیمت مناسب هست. می‌تونید کارهای ما رو از طریق منوی محصولات مشاهده کنید.